Voordeel van het uitbesteden van loonadministratie
Het uitbesteden van uw loonadministratie kent verschillende voordelen. Naast het feit dat u als ondernemer tijd bespaart, zijn wij altijd op de hoogte van de actuele wetgeving en fiscaliteit rondom de voor u geldende cao’s en arbeidsrecht. U bent bij ons verzekert van de laatste stand van zaken en maximale inspanning om voor u een zo gunstig mogelijk resultaat te behalen.
Om de loonadministratie aan ons uit te besteden hebben wij enkel de gegevens van uw medewerkers nodig. De vervolgstappen organiseren wij graag in overleg voor u, waarbij u altijd inzicht in onze werkzaamheden behoudt.
Altijd inzicht in uw salaris- en personeelsadministratie
Wanneer u er voor kiest om uw salaris- en/of personeelsadministratie aan ons uit te besteden, heeft u altijd inzicht door middel van onze online applicatie Loket. Loket is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Naast uw salarisadministratie geeft Loket de mogelijkheid om volledige personeelsdossiers op te slaan, verlof te registreren en verzuim te beheren.
Binnen Loket maken wij gebruik van de zeer volledige HRM-module. Deze module biedt ruime mogelijkheden voor het bijhouden van zowel uw salarisadministratie als uw personeelsadministratie. Neem gerust contact met ons voor een demo of om de mogelijkheden te bespreken.