Skip navigation MENU
Vanuit de nieuwsbrief

Snelstart - bespaar tijd door te automatiseren

Een goed ingerichte administratie bespaart u arbeid en dus tijd.

Wanneer u SnelStart gebruikt voor uw administratie dan kan SnelStart u, mits goed ingericht, veel tijd besparen. Veel klanten gebruiken het programma SnelStart maar benutten niet de volledige functionaliteit. De één maakt alleen verkoopfacturen en de ander houdt alleen bankmutaties bij. SnelStart gaat pas echt voor u werken wanneer alle functionaliteiten benut worden. Maak gebruik van digitale inkoop- en verkoopfacturen. Stel een bankkoppeling in zodat bankmutaties automatisch worden ingelezen en verwerkt.

Wilt u nog beginnen met SnelStart of gebruikt u het programma nog niet volledig dan kan Van Klompenburg u helpen met het instellen van SnelStart. Grootboekrekeningen, factuur lay-out, bankkoppeling, e-mailinstellingen etc. Een goede basis bespaart u tijd.

Door gebruik te maken van een goede basis worden in- en verkoopfacturen automatisch geplaatst in de juiste grootboekrekening. Worden betalingen automatisch geregistreerd en kan u eventueel herinneringen en aanmaningen (bijna) automatisch verzenden. Stop met het handmatig inboeken van facturen en het handmatig inlezen van bankmutaties, automatiseer en houdt cijfers overzichtelijk en in beheer.

Van Klompenburg kan u en/of uw personeel opleiden in het gebruik van SnelStart.

Ook tijd besparen?

Kom in contact, wij helpen u graag op weg!

Contact

Wij werken met en zijn leverancier van:

 

Lid van: