Skip navigation MENU

Salarisadministratie

Zelf doen of uitbesteden

Het voeren van salarisadministratie is een nauwkeurige en arbeidsintensieve bezigheid. Het is belangrijk dat uw medewerkers hun salaris op tijd uitbetaald krijgen, de juiste berekening wordt toegepast en u kunt voldoen aan bijkomende verplichtingen richting de Belastingdienst.

Bij Van Klompenburg dragen wij zorg voor uw volledige salarisadministratie. Van het verzorgen van loonstroken en loonmutaties, tot loonaangiftes en jaaropgaven. Alle salaris administratieve handelingen voor ondernemers uit Oldebroek en omliggende regio verwerken wij met een uiterst nauwkeurige werkwijze en de expertise van onze eigen mensen.

Heeft u vragen over uw salaris- of personeelsadministratie?

Wij helpen u graag.

Neem contact op

Voordeel van het uitbesteden van loonadministratie

Het uitbesteden van uw loonadministratie kent verschillende voordelen. Naast het feit dat u als ondernemer tijd bespaart, zijn wij als administratiekantoor in Oldebroek altijd op de hoogte van de actuele wetgeving en fiscaliteit rondom de voor u geldende cao’s en arbeidsrecht. U bent bij ons verzekert van de laatste stand van zaken en maximale inspanning om voor u een zo gunstig mogelijk resultaat te behalen. Om de loonadministratie aan ons uit te besteden hebben wij enkel de gegevens van uw medewerkers nodig. De vervolgstappen organiseren wij graag in overleg voor u, waarbij u altijd inzicht in onze werkzaamheden behoudt.

U kunt bij ons terecht voor uzelf en uw medewerkers.

Personeelsadministratie uitbesteden

Verzorgen van uw salarisadministratie

Ondersteuning bij uw personeelsadministratie

Opstellen van arbeidscontracten

Organiseren van sociale verzekeringen

Altijd inzicht in uw salaris- en personeelsadministratie

Wanneer u er voor kiest om uw salaris- en/of personeelsadministratie aan ons uit te besteden, heeft u altijd inzicht door middel van onze online applicatie Loket. Loket is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Naast uw salarisadministratie geeft Loket de mogelijkheid om volledige personeelsdossiers op te slaan, verlof te registreren en verzuim te beheren.

Binnen Loket maken wij gebruik van de zeer volledige HRM-module. Deze module biedt ruime mogelijkheden voor het bijhouden van zowel uw salarisadministratie als uw personeelsadministratie. Neem gerust contact met ons voor een demo of om de mogelijkheden te bespreken.

Loket, een alles in één online applicatie. Van compleet digitale personeelsdossiers onderhouden tot eenvoudig verlof bijhouden.

Voordelen van Loket

  • Ideaal samenwerken
  • Alles in een applicatie, snel en flexibel
  • Meer inzicht in de performance van de onderneming
  • ISAE 3402 type II gecertificeerd
  • Keurmerkhouder Zeker-OnLine Salaris
Onze diensten

Advies voor in uw situatie

Kunnen wij iets voor u betekenen?
Neem gerust contact met ons op!

Wij werken met en zijn leverancier van:

 

Lid van: