Diensten

Administratieve dienstverlening 

administratieve dienstverlening

Iedere ondernemer heeft voortdurend inzicht nodig in de financiële positie van het bedrijf. Het is daarom van groot belang dat de basis, de financiële administratie (de boekhouding), goed is geregeld. Dit biedt ons onder andere de mogelijkheid om in samenspraak met u te zorgen voor tussentijdse rapportages, prognoses en/of begrotingen en, om niet te vergeten, het sluitstuk van uw administratie: de jaarrekening. Want wij vinden het belangrijk om verder te kijken dan alleen naar uw cijfers. De cijfers maken duidelijk hoe het bedrijf er voor staat, welke keuzes dienen te worden gemaakt en welke richting het bedrijf dient op te gaan. Daar willen wij steeds op een professionele en betrokken manier samen met u mee bezig zijn.

Financiële administratie

Een goed geregelde financiële administratie is ook van belang om te komen tot correcte belastingaangiften. Daaronder verstaan wij aangiften, die leiden tot een belastingheffing die niet meer dan noodzakelijk is. Meer hierover leest u onder Belastingadvies.

Administratieve dienstverlening Oldebroek

U kunt de administratie volledig aan ons uitbesteden. Maar het is ook mogelijk om dit juist in eigen beheer te houden. In dat geval ondersteunen wij u bij het opzetten, inrichten en beheren van de administratie. Ook begeleiden wij u in dat geval bij het installeren en inrichten van de benodigde software.

Snelstart

Wij werken met de boekhoudsoftware van Snelstart. Deze software is eenvoudig, gebruikersvriendelijk en efficiënt. De efficiëncy van deze software sluit goed aan bij het feit dat het bijhouden van een administratie steeds meer bestaat uit automatische invoer en het controleren van het ingevoerde. Deze software maakt het verder steeds meer mogelijk om de verwerking van uw administratie volledig geautomatiseerd te laten verlopen. Door ons dealerschap zijn wij in staat om u deze software snel en tegen betaalbare prijzen te leveren.

Kom eens langs bij ons op kantoor in Oldebroek of Elspeet voor vrijblijvend advies.

contact button

Maatregelen Coronavirus


Beste klanten,
Wij willen u vragen om ons kantoor niet te bezoeken. Het heeft onze voorkeur om via telefoon of mail contact met ons op te nemen en dan te overleggen. Dit gezien de adviezen van de overheid en het RIVM. Dan kunnen wij u ondersteunen en overleggen via de telefoon. Uw gegevens voor de aangifte inkomstenbelasting kunt u mailen of in de brievenbus deponeren of als het mappen zijn in een doos in ons voorportaal neerzetten aan de Spronksweg 1a te Oldebroek. Hartelijk dank voor uw medewerking en meedenken.

Verhuizing
Voor degenen die het nog niet hadden gelezen: ons nieuwe adres is Spronksweg 1a, 8096 Oldebroek